کد خبر:


‘;

$.ajax({
type: “Post”,
url: “/NetServices/Ajax.aspx/SendToFriend”,
data: “{data:'” + data + “‘, enterd: ‘” + enterd + “‘ , captcha:'” + captcha + “‘ }”,
contentType: “application/json; charset=utf-8”,
dataType: “json”,
success: function (msg) {

if (msg.d == “”) {
//alert(‘با موفقیت ارسال شد’);
ResultText.innerHTML = “

با موفقیت ارسال شد

“+ divbody;
} else {
alert(msg.d);
ResultText.innerHTML = oldhtml;

}
ctl00_ctl00_ContentPlaceHolder_ContentPlaceHolder_NewsContent4_Ajaxsendfriend_uc1_Captcha_US1_chanagesecurecode();

},
error: function () {
ResultText.innerHTML = “error”;
}
});

}

function ShowPopup(layer, obj) {

$(“.popup”).colorbox({ width: “350px”, inline: true, href: “#ResultText” });
//var objLayer = document.getElementById(layer);
//doPopup(objLayer,obj)
}

به گفته خبرنگار فرهنگی آینده برتر از وزارت آموزش و پرورش، محمد بطحایی روز سه شنبه در گردهمایی مشترک معاونان و مدیران کل این وزارتخانه گفت: آموزش و پرورش با روحیه همکاری و همدلی و استفاده از ظرفیت همه بخش ها، به یک سازمان موفق تبدیل می شود.
وی با تجلیل از همه مدیران و معاونانی که در سال های اخیر در حوزه های ستادی وزارت آموزش و پرورش خدمت کرده و اکنون در جاهای دیگر مشغول خدمت هستند، گفت: اولین موضوع مورد نیاز کار تیمی، مهارت های مورد نیاز هست که افراد باید مهارت های فردی مورد نیاز را دارا باشند تا بتوانند تیم را همراهی کنند پس اگر اعضای تیم مهارت های لازم برای تعامل با سایر اعضا و همچنین توانایی حل مساله را نداشته باشند، اهداف محقق نخواهد شد.
بطحایی گفت: بعضی اوقات شاهد آن هستیم که افراد به جای مهارت حل مساله به طور دائم، از صورت مساله سخن می گوید و مهارت حل آن را ندارند.
وی تصریح کرد: ممکن هست همه افراد تمام مهارت های لازم را نداشته باشند اما از مهارت در یک حوزه برخوردارند و همکاری لازم را نیز با سایر اعضا دارند و این موفقیت تیم را در پی خواهد داشت.
وزیر آموزش وپرورش بیان کرد: در یک دستگاه و سازمان، گروهی موفق هست که خود را تبدیل به تیم کند و روحیه همکاری و همدلی را افزایش دهد.
وی افزود: برای تحقق اهداف یک تیم، اعضا باید از چهار مرحله عبور کنند؛ اولین مورد مرحله شکل گیری هست و افراد در این مرحله سعی می کنند مهارت خود را به سایر اعضا نشان دهند و این موضوع یک امر طبیعی هست و سایرین باید تحمل کنند تا تیم شکل گیرد.
بطحایی گفت: مرحله دوم، طوفانی شدن هست که بسیار اهمیت دارد و افراد سعی می کنند با توجه به تجارب خود ایده هایشان را اثبات کنند و آنها را در دستور کار تیم قرار دهند و به همین دلیل افراد مهارت شنوایی کمتری داشته و بیشتر تلاش می کنند نظرات خودشان را بر روح سازمان حاکم کنند.
وی ادامه داد: ممکن هست در این مرحله، ایده های افراد جای اهداف تیم را بگیرد و خطراتی از جمله متلاشی شدن تیم و یا انشقاق در تیم به وجود آید و در نهایت تیم تنزل پیدا کرده و تبدیل به گروه شود و اهداف گروه جایگزین اهداف تیم شود و درعین حال ممکن هست ظاهر تیم حفظ شود اما اهداف موردنظر محقق نخواهد شد.
وی افزود: در کار تیمی مهم نیست افراد چقدر حرف می زنند بلکه آنچه اهمیت دارد این هست که افراد اهداف تیم را تا چه میزان محقق کرده اند و اعضای تیم نباید نسبت به هم موضع گیرند.
بطحایی سومین مرحله کار تیمی را مرحله تعادل برشمرد و اظهار کرد: اگر اعضا از مرحله پر خطر دوم به سلامت گذر کنند، مرحله تثبیت می رسد و در مرحله چهارم تیم به مرحله کارآمدی خواهد رسید و همه اعضا ارزش گذاری شان روی سایر افراد براساس سهمی هست که افراد در پیشبرد اهداف تیم بر عهده داشتند.
وزیر آموزش و پرورش از همکاری، اعتماد و انسجام به عنوان سه مولفه و عنصر مهم برای موفقیت تیم یاد کرد و گفت: پس تا حد ممکن باید تعارض در تیم کاهش پیدا کند، انسجام دائما در حال افزایش باشد و اعضای تیم، برنده شدن را برای همه بدانند و همواره به موفقیت تیم بیندیشند واعضا نباید خودشان را از سایرین جدا بدانند.
فراهنگ ۱۴۱۷**۱۰۵۵
خبرنگار: سیدمهدی حسینی**انتشار: زینب کارگر

انتهای پیام /*

اشتراک در شبکه اجتماعی

گوگل پلاس فیسبوک تویتر لینکدین دیگ کلوب فیسنما