کد خبر:


‘;

$.ajax({
type: “Post”,
url: “/NetServices/Ajax.aspx/SendToFriend”,
data: “{data:'” + data + “‘, enterd: ‘” + enterd + “‘ , captcha:'” + captcha + “‘ }”,
contentType: “application/json; charset=utf-8”,
dataType: “json”,
success: function (msg) {

if (msg.d == “”) {
//alert(‘با موفقیت ارسال شد’);
ResultText.innerHTML = “

با موفقیت ارسال شد

“+ divbody;
} else {
alert(msg.d);
ResultText.innerHTML = oldhtml;

}
ctl00_ctl00_ContentPlaceHolder_ContentPlaceHolder_NewsContent4_Ajaxsendfriend_uc1_Captcha_US1_chanagesecurecode();

},
error: function () {
ResultText.innerHTML = “error”;
}
});

}

function ShowPopup(layer, obj) {

$(“.popup”).colorbox({ width: “350px”, inline: true, href: “#ResultText” });
//var objLayer = document.getElementById(layer);
//doPopup(objLayer,obj)
}

رضا فیاضی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی آینده برتر با بیان اینکه با فضای ایده آل برای تئاتر کودک و نوجوان فاصله داریم، تصریح کرد: نبودن نگاه جدی به تئاتر کودک و نوجوان، یک مشکل اساسی هست.
وی افزود: هر سال آرزویم را برای اینکه به صورت حرفه ای به تئاتر کودک و نوجوان پرداخته شود را بیان می کنم اما دوباره مجبور به تکرار آن در سال بعد می شوم.
بازیگر سریال تلویزیونی «زی زی گولو» با تاکید بر اینکه اتفاق بدی برای تئاتر کودک و نوجوان نیفتاده هست اما مشکل این هست که اتفاق خوبی هم نمی افتد خاطرنشان کرد: اگر سالی چند نمایش خوب به صحنه کودک و نوجوان برود حال هنرمندان تئاتر را خوب می کند اما این اتفاق بسیار کم می افتد.
وی با بیان اینکه با نادیده گرفتن کاستی ها و توجه بیشتر به علاقه مندی کارگردانان جوان معدود نمایش هایی را می توان در ردیف اجراهای خوب گذاشت، گفت: هنوز به اتفاق خوب در تئاتر کودک و نوجوان نرسیدیم و همیشه آرزو کرده ام که این بخش از تئاتر جدی گرفته و حرفه ای شود تا به وضعیت ایده آل در این بخش برسیم.

**قدیمی های تئاتر کودک و نوجوان به خاطر مشکلات اقتصادی، فعالیت نمی کنند

فیاضی با بیان اینکه برای آموزش افراد تازه کار باید فضای فعالیت برای هنرمندان با تجربه که دارای سابقه طولانی در تئاتر کودک و نوجوان هستند باز شود گفت: افرادی مانند مرضیه برومند، حمید جبلی، رضا بابک و ایرج طهماسب فعالیت نمی کنند، چون حمایت نمی شوند و با مشکلات اقتصادی غیرقابل بازگشت روبه رو هستند.
وی ادامه داد: شخصا برای اجرای یک نمایش صحنه ای حتی کارهایی که تمایل نداشتم را انجام دادم تا بتوانم اجرا داشته باشم و البته سودی هم در برنداشت.
این هنرمند تصریح کرد: اگر به لحاظ اقتصادی تئاتر کودک و نوجوان حمایت می شد می توانستیم با آسودگی خیال شایسته تر کار کنیم.
بازیگر سریال «معمای شاه» با اشاره به تجربه های موفق تلویزیونی در دهه های گذشته برای کودک و نوجوان بیان کرد: دولت باید بودجه کافی برای فعالیتهای کودک و نوجوان قرار دهد و معتقدیم این کار، هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری آموزشی محسوب می شود.
وی افزود: برنامه های کودک و نوجوان قدیمی مانند خانه مادربزرگ، زی زی گولو و کلاه قرمزی که مورد استقبال نسل گذشته قرار گرفته بود، در شرایطی تولید شدند که فضای فعالیت فراهم بود و مشکلات اقتصادی چندانی برای ساخت آنها وجود نداشت.
فراهنگ ** ۷۵۶۱ **۱۰۵۵
خبرنگار: سارا کریمیان**انتشار: زینب کارگر

انتهای پیام /*

اشتراک در شبکه اجتماعی

گوگل پلاس فیسبوک تویتر لینکدین دیگ کلوب فیسنما