کد خبر:


‘;

$.ajax({
type: “Post”,
url: “/NetServices/Ajax.aspx/SendToFriend”,
data: “{data:'” + data + “‘, enterd: ‘” + enterd + “‘ , captcha:'” + captcha + “‘ }”,
contentType: “application/json; charset=utf-8”,
dataType: “json”,
success: function (msg) {

if (msg.d == “”) {
//alert(‘با موفقیت ارسال شد’);
ResultText.innerHTML = “

با موفقیت ارسال شد

“+ divbody;
} else {
alert(msg.d);
ResultText.innerHTML = oldhtml;

}
ctl00_ctl00_ContentPlaceHolder_ContentPlaceHolder_NewsContent4_Ajaxsendfriend_uc1_Captcha_US1_chanagesecurecode();

},
error: function () {
ResultText.innerHTML = “error”;
}
});

}

function ShowPopup(layer, obj) {

$(“.popup”).colorbox({ width: “350px”, inline: true, href: “#ResultText” });
//var objLayer = document.getElementById(layer);
//doPopup(objLayer,obj)
}

به گفته شامگاه سه شنبه گروه فرهنگی آینده برتر، این نمایشگاه از روز جمعه ٢٧ بهمن در گالری اعتماد واقع در میدان بهارستان، خیابان دانشسرا، باغ نگارستان آغاز می شود و ‎تا ١٥ اسفند‌ماه به استثنای دوشنبه ها از ساعت ١١ تا ٢٠ برای بازدید عموم دایر هست.
نیکی کریمی که پیش از این دو نمایشگاه از تصویر‌های خود، یکی در گالری گلستان در ایران و دیگری در گالری کورت یارد امارات به نمایش گذاشته تا امروز سبک‌های مختلف عکاسی را تجربه کرده اما عکاسی از طبیعت در آثار او چشم‌گیرتر هست.
‎اولین نمایشگاه تصویر‌های نیکی کریمی با عنوان «افق‌ها» در سال ٨٨ در گالری گلستان برگزار شد که مجموعه تصویر‌ها از سفری بوده که از کاشان و اصفهان شروع شده و تا لرستان و بعد هم از آن به طرف بندرانزلی و رشت تا لاهیجان و ماسوله ادامه داشت.
مناظر طبیعی بدون انسان، افق‌های گسترده و تپه‌ماهورهای چشم‌نواز، همین مجموعه در سال ۱۳۸۹ در گالری کورت یارد امارات نیز به نمایش گذاشته شد.
‎به گفته وی عکاسی مجموعه «گل مردگی» در سال ۹۴ شروع شده و فراز و نشیب بسیاری داشت تا به تصویر نهایی برسد.
کریمی در این خصوص گفت: «این اولین بار بود که از طبیعت و خیابان و دوربین روی دست به استودیو می‌رفتم و صحنه‌ها را می‌چیدم. احساس یک «فیلمساز نقاش» را داشتم که باید قابی ابدی از تصویرش می‌ساخت. مردن و به استعاره از آن، پژمردن جهانم را به هم زده بود چرا که مرشد همیشگی‌ام را از دست داده بودم و درگیر ذهنی به تصویر کشیدن این فقدان بودم. همزمان اخبار نابسامانی‌های خاورمیانه من را بیشتر به مفهوم نیستی و فقدان درگیر می‌کرد. احساس تک‌افتادگی و تنهایی در جهانی بی‌نور و بی‌امنیت. همه اینها من را رساند به «گلمردگی».
فراهنگ**۹۲۴۶**۱۰۵۵
خبرنگار: علیرضا مرادی**انتشار: زینب کارگر

انتهای پیام /*

اشتراک در شبکه اجتماعی

گوگل پلاس فیسبوک تویتر لینکدین دیگ کلوب فیسنما